ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Subscription

You can subscribe to Red Carpet by e-mail address to receive news and updates directly in your inbox. Simply enter your e-mail below and click Sign Up!

Τα 5 πιο HOT Άρθρα!

    Όλα τα άρθρα στο e-mail σας

    Αναγνώστες

Πρόσφατα Σχόλια


    Βρειτε εδω ολα τα αρθρα!

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Πρώτο φιλί..Όλα όσα πρέπει να ξέρεις! 70 σχόλια

| Posted in

Νεαρό ζευγάρι που φιλιέται με πάθος
Είναι η πρώτη φορά που θα φιλήσεις κάποιον στο στόμα και σε αγχώνει αυτό; Διστάζεις να το τολμήσεις μήπως και αποτύχεις; Μην αφήσεις το άγχος να σε κυριεύσει και χαλάσει την πιο ωραία στιγμή σου που θα θυμάσαι για πάντα!Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και μην έχεις άγχος για τίποτα!!


1.Αισιοδοξία

Μην ανησυχείς και μην αγχώνεσαι για τίποτα! Όλοι έχουμε μέσα μας έμφυτο αυτό το ταλέντο να φιλάμε!Είναι κάτι το φυσικό που μας συμβαίνει, όπως αναπνέουμε , και έτσι θα διαπιστώσεις και εσύ ότι δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου σκέψη εκείνη τη στιγμή!Βάλε τον εαυτό σου στον σωστό τρόπο σκέψης. Πρέπει να πιστεύεις και να φαντάζεσαι ότι όλα θα πάνε καλά, αντί να φαντάζεσαι πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν..Και όταν έρθει η μεγάλη εκείνη στιγμή, η θετική σκέψη θα κυριαρχήσει και θα κάνει τη δουλειά της!

2.Άφησέ το να συμβεί στο κατάλληλο μέρος

Το να ντρέπεσαι και να έχεις άγχος είναι ένα φυσιολογικό και φυσικό κομμάτι του πρώτου φιλιού και σίγουρα θα γίνει ακόμα χειρότερο αν υπάρχει και κοινό.Εκείνη την στιγμή του πρώτου φιλιού κάνε ότι μπορείς για να αποφύγεις τους φίλους σου, και βρες ένα ήσυχο μέρος. Θα λειτουργήσει σίγουρα θετικά στην ψυχολογία σου.Απλά άφησέ το να γίνει την κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο μέρος!

3.Ερμήνευσε τα σημάδια

Προσπάθησε να μην έχεις τουλάχιστον το άγχος της απόρριψης μήπως δεν ήθελε ο άλλος να φιληθείτε, ερμηνεύοντας σωστά τα σημάδια που δείχνει με την συμπεριφορά του και στο πρόσωπο του και έτσι να αποφύγεις δυσάρεστες καταστάσεις.Αν σε κοιτάει στα μάτια και σου χαμογελάει, αυτό είναι καλό σημάδι ότι θέλει και αυτός το φιλί.Το να σε πειράζει, να κάνει αστεία και να ενδιαφέρεται για σένα , είναι επίσης καλά σημάδια.

4.Αν τα πράγματα πάνε στραβά

Το ένστικτό σου δεν σε πρόδωσε και όντως θέλει και ο άλλος το φιλί. Τι γίνεται όμως αν στο τεχνικό κομμάτι τα πράγματα δεν πάνε καλά; Διασκέδασέ το! Προσπάθησε να χαλαρώσεις το κλίμα, γελώντας και κάνοντας πλάκα πάνω σε αυτό το γεγονός. Αν δεις ότι το άλλο άτομο δεν το δέχεται τόσο ήρεμα, τότε ίσως να μην άξιζε πραγματικά για σένα. Άλλωστε όλοι δεν κάνουμε λάθη;;

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

Leave a reply

70 σχόλια for "Πρώτο φιλί..Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!"

  1. Ανώνυμος

    polles fores kaneis oneira...... p praagmatopoiountai estw kai ligo eisai apisteyta xaroumenos kai meta kuriarxei h aperanth luph sto proswpo san na thes na mhn yparxeis pia protimotero na mhn zousesss

  2. Ανώνυμος

    Μην τα δραματοποιεις τα πράγματα σκέψου τι θετικα..

  3. Exw agxos...avrio tha vgw me to agori pou m aresei edw kai 2 mines kai t aresw ki egw kai mallon tha m ti zhthseis...isws tote erthei kai ti fili...tha einai to prwto m fili!!

  4. Ανώνυμος

    Υπάρχει συγκεκριμένη ηλικία ή κάτι τέτοιο που είναι ιδανικό για το πρώτο φιλί ή όχι??? Ακόμα ένα:εάν αρέσει κ στη φίλη μου το αγόρι μου (και έχουμε ήδη ένα μήνα σχέση) τι πρέπει να κάνω για να μην χάσω κανέναν από.τους δύο???

  5. Ανώνυμος

    Μην έχεις άγχος. Χαλαρωσε και απόλαυσε το!! Μια συμβουλή που θα σου έδειξε ο κάθε ένας!

  6. Ανώνυμος

    Ρε παιδιά αύριο θα συναντηθώ με την κοπέλα μου (τα φτιάξαμε χθες αλλά δεν προλάβαμε να κάνουμε κάτι γιατί ήρθε να την πάρει από το γυμνάσιο ο πατέρας της...) και φοβάμαι μη κάνω καμία βλακια βοηθήστε ρε παιδιά........ plz

  7. Ανώνυμος

    τι βοηθεια θες;

  8. Ανώνυμος

    δεν εχω φιλησει ακομη κ ανησηχω αν γινει σωστα οταν συμβει

  9. Ανώνυμος

    με φιλησε το αγορι που ειμαι τρελα ερωτευμενη. τι να κανω?

  10. Ανώνυμος

    Παιδιά αύριο θα Φιληθω με έναν μεγαλύτερο μου και φυσικά πιο έμπειρο ενώ εμένα θα είναι το πρώτο μου φιλί τι να κάνω για να μην πάει στραβά το φιλί help:(

  11. κλεό 4 ever

    να μην εχεις ανγχος και ολα θα πανε perfect!!!!!

  12. Ανώνυμος

    πως θα φιλισω?

  13. Ανώνυμος

    ολοι αυτο ρωταμεε

  14. Ανώνυμος

    popo paidia ...mou aresei enas kai tou aresw episeis..to 3erw oti 8a mou ta zhthsei..alla aytos einai poio emeiros kai den 3erw ti na kanw ..den exw idea pws na fer8w

  15. Ανώνυμος

    Θελω ενα αγορι και με θελει και αυτος αλλα δεν μου τα σχει.ζητησει ακομη. μηπως πρεπει να κανω εγω την πρωτη κινηση;Αλλα παλι δεν ξερω τι να πω!!! HELPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Ανώνυμος

    Έχεις απόλυτο δίκιο...

  17. Ανώνυμος

    αυριο προκειται να φιλισω ενα αγορι που εχειι εμπειριαα.....και εγω δεν εχω ξαναφιλισειιι πλζζζζ βοηθιστεε.......

  18. Ανώνυμος

    Παιδια ειμαι 12 χρονων και θελω να τα φτιαξω με μια κοπελα εχω καταλαβει οτι με γουσταρει απο φιλες και απο κοιταγματα που μου κανει και δεν θελω κανω εστι οπως εκανα σε αλλες η να το μετανιωσει τι να κανω να την φιλησω η οχι

  19. Ανώνυμος

    ισως ρωτησεις μια φιλη της αν το θελει και εκεινη

  20. Ανώνυμος

    Γεια σας παιδια! Βσκ οσοι λετε πως τ εχετε μ μεγαλυτερο/η ή κ πιο εμπειρο μπορειτε ν τ μιλησετε κ ν τ πειτε πως δεν εχετε ξαναφηλισει και μετα μπορειτε ν κανετε τ δυο σας 'Προβες'

  21. Ανώνυμος

    12 χρονων και εχει καταλαβει οτι η γκομενα τον γουσταρει με τις κινησεις και τα βλεμματα της και μας τα λεει λες και ειναι 25ρης εμπειρος που ξερει πως λειτουργει η γυναικα και ο γυναικειος τροπος σκεψης.σε τι εποχη ζουμε θεε μου οι νεοι βιαζονται να μεγαλωσουν και οταν το καταλαβαινουν πλεον ειναι αργα.ΑΦΗΣΤΕ τον καιρο να περασει μην βιαζεστε να μεγαλωσετε ειστε μικροι ακομα(βαζω στοιχημα οτι παιδακια του δημοτικου και του γυμνασιου που δεν εχουν ιδεα τι θα πει να ερωτευεσαι και να θυσιαζεις, υπαρχουν σε αυτη τη σελιδα)...

  22. Ανώνυμος

    Είναι ένα αγόρι πού μου αρέσει πολύ καιρό και του αρέσω το έχω σίγουρο (μου το είπε o κολλητός τ πολύ σοβαρά ) και ντρέπεται και δεν κάνει τίποτα αλλά συνέχεια έρχεται να με πάρει αγκαλιά και Μία φορά μου ζήτησε ε α φιλί στο μάγουλο αλλά δεν τα έχουμε τι να κάνω;

  23. Ανώνυμος

    ρε παιδια αυριο θα βγω με την κοπελα που μου αρεσει και της αρεσω κι εγω επισης.Βεβαια δν ξερω να φιλαω και εχω αγχωθει λιγακι.Σας παρακαλω βοηθηστε...plzzzzzz

  24. Ανώνυμος

    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ... ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΙΛΙΘΘΑ ΚΑΙ ΚΑΙ Η ΒΛΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΔΑΓΚΩΘΘΕ ΤΗΝ ΓΛΩΘΘΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΘΘΑΝ ΠΘΘΕΥΔΟΘΘ ΟΥΠΘΘ!!!

    ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ
    [ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΠΙΝΩ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΦΙΛΙΣΩ Β-)

  25. Ανώνυμος

    Tin proti fora piu ton filisa itan gia na katalavo an me agapaei kai odos petuxe katalava ti eniothe!!!

  26. Ανώνυμος

    exo agori...8a fili8oume avrio..k einai megaliteros..ego den exo 3anafilisi sto stoma..t na kano...?? Help pliiiiiiiiiiiz

  27. Ανώνυμος

    Το αγορι μου ειναι 1χρονο μεγαλύτεο από μένα και πιο έμπειρος από μενα...έχει ξαναφιλησει κοπέλα ενώ εγώ δν εχω ξαναφιλησει αγορι...εχω αγχος...

  28. Ανώνυμος

    με γουστάρει κάποιος το έχω σίγουρο άλλα δεν μου το λέει...είμαστε πολύ φίλοι...σκέφτομαι να τον φιλισω άλλα....εάν και έχω λίγες γνώσεις από φιλί....δεν ξέρω...μήπως πρέπει να κάνει αυτός το πρώτο βήμα??άλλα είναι πολύ ντροπαλός...σας παρακαλώ οποίος ξέρει ας με βοηθήσει ...ευχαριστώ

  29. Ανώνυμος

    Ρε παιδιά ολοι λέτε ότι τα αγόρια/κορίτσια σας είναι πιο έμπειρα από εσας. Ε και λοιπόν τι έγινε? Και αυτοί νομίζεται ότι δεν είχαν άγχος για το πρώτο τους φιλί? Να θυμάστε: για όλα υπάρχει πρώτη φορά.

  30. Ανώνυμος

    Να θυμάσαι ότι όσο έμπειρος και αν είναι και για αυτόν υπήρξε πρώτη φορά. Εξήγησε του Ρον φόβο σου, είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσει

  31. Ανώνυμος

    Δεν νομίζω να υπάρχει σωστή ηλικία αλλά καλό είναι να μην βιαστείς! Περίμενε να πας έστω 13 χρόνων.

  32. Ανώνυμος

    Δεν νομίζω πως είμαι το κατάλληλο άτομο να σου απαντήσει καθώς εγώ η ίδια είμαι πολύ ντροπαλή αλλά άκου την συμβουλή μου: αν είσαι σίγουρη ότι του αρέσεις ΓΤ δεν του λες απλά πως νοιώθεις? Αυτό θα απλοποιουσε πολύ τα πράγματα δεν νομίζεις?

  33. ανονιμι

    Μεγαλω ζωρι τραβάμε ρεεε

  34. Ανώνυμος

    Μην τρομαζετε με το πρωτο φιλι...θα γινει απο μονο του οπως πρεπει, αλλωστε δεν ξερετε, μπορει και ο φιλος σας να νιωθει αγχος ακομα κι αν ειναι πιο εμπηρος!!!

  35. Ανώνυμος

    pedia..eime 16 ke epeidi eime pl epilektiki ke prosektiki me ta agoria dn exo filisei akoma kanenan..tora omos eine ena pedi p m zitise na bgoume ke m aresei alla aytos eine pio empeiros ke ntrepome na tou to po..

  36. Ανώνυμος

    epitelous to oneiro mou bghke pragmatiko!!mou milise to agori pou mou arese ena xrono!!kai twra mou zhthse na pame gia kafe alla drepomai,kai tou to gurisa stin plaka gia na min t apadisw,alla apo tote exoume na milisoume 4 meres....ti na kanw gia na min ksenerwsei? ;((((

  37. Ανώνυμος

    epitelous to oneiro mou bghke pragmatiko!!mou milise to agori pou mou arese ena xrono!!kai twra mou zhthse na pame gia kafe alla drepomai,kai tou to gurisa stin plaka gia na min t apadisw,alla apo tote exoume na milisoume 4 meres....ti na kanw gia na min ksenerwsei? ;((((

  38. Ανώνυμος

    το αγορι μου δεν κανει το πρωτο βημα για να με φιλισει.....τι πρεπει να κανω για να κανω εγω το πρωτο βημα και πως να το ξεκινισω?

  39. Ανώνυμος

    Eimai 17 xronwn kai dn exw emepeiria...ntrepomai para polu na plhsiasw kopeles pou mou aresoun...ti na kanw?

  40. Ανώνυμος

    Απλα σκεψου θετικα αν τις αρεσες και εκινις τοτε θα κσνι τα παντα να σρ ξαναδο

  41. Απλα. Δοστου την εντιποση οτι θες μονο φυλια και προσπαθισε να καταλαβις αν σε θελι πραγματικα αν ναι οσο γινετε πλισιασε τον και πες του οτι σου αρεσε το φυλι του και οτι θες νσ ξαναγινι.

  42. Ανώνυμος

    Einai ena agori p m aresei alla dn 3erw an tou aresw k fobamai na t to pw mhpws ginw rezili... ti na kanw ton goustarw edw kai tria xronia... travigmeno alla den exei katalavei oti mou aresei kai egw exw kanei diafora alla ntrepomai na tou to pw... HELP...

  43. Ανώνυμος

    Mou aresi ena agori kai tou areso to kseri kai to ksero theli na mou ta zitisi alla den ksero ti na po! gt i kolliti mou ton theli ti na kano kai episis eine i proti mou sxesi kai den ksero na filaooooo HELP ME PLEASE

  44. Ανώνυμος

    Ego tha sou elega na ton paris gia na milisete:)

  45. Ανώνυμος

    Και αν ζεις σε μια κοινωνια που επειδη το πρωτο σου φιλι ειναι.. ερασιτεχνικο θα αρχιζουν ολοι να το σχολιαζουν και θα περασεις τους επομενους 2 μηνες φρικιαστικα;

  46. Ανώνυμος

    εγώ αύριο θα βγω με την κοπελα μ και δε ξέρω πια θα ειαι η καταληλη στιγμή. και τόπος για να την φιλισω

  47. κωνσταντινος

    Εγώ είμαι σχεδων 14 .. ντρέπομαι να αντικρίσω μια.κοπέλα ερωτικά . τι πρεπη να κανω .. δώστε μου μια συμβουλή

  48. Ανώνυμος

    Έχω μια κοπέλα που ντρέπεται να την φιλαν μπροστά σε αλλουσ τ να κάνωωωωωωωωωωωωωωω????????:(

  49. Ανώνυμος

    Παρτην κάπου απομερα και πες της τΑ όλα εκεί

  50. Ανώνυμος

    Φερτον κοντά στο πρόσωπο σου και κοιταχτειτε στα ματιααν δεν το κάνει και εκεί χώρισε τον

  51. Ανώνυμος

    Geia eimai h maria kai pragmatika 9elw th vohtheia sas den exw dwsei pote glwssofilo kai den 3erw pws ginete 9a hthela na mou dwsete merikes sumvoules gia thn texnikh kai ton tropo me ton opoio tha prepei na filisw to agori m !

  52. Ρε δεν εχω ξαναφιλησει αγορι..και τωρα μου τα ζητησε ενα αγορι!
    Θελει να με φηλισει με γλωσοφιλο καιγω δεν ξερω πως να φιλαω με γλοσσοφιλο..ει ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩΩ????

  53. Ανώνυμος

    ναι όμως ποια είναι η κατάλληλη ηλικί για το πρώτο


  54. Ανώνυμος

    Την πρωτη φορα που φιληθικα ηταν απαισιαααααα..ενιωσα πολυ αμηχανα και εκεινος με σιχαθηκε..βασικα δεν μου αξιζε ενα τετοιο ατομο!Την δευτερη φορα φιληθικα με εναν αλλον και μου ειπε πως φιλαω υπεροχα..Αλλα να πω την αληθεια δεν ειμαι σιγουρη.Τωρα εχω κανονισει με εναν κολλητο μου να κανουμε πρακτικη στο φιλημα ετσι ωστε να μαθουμε και οι δυο..Εαν εχετε καποιον κολλητο φιλο ζητηστε το και εσεις!Ειναι η καλυτερη πρακτικη!!

  55. εμμμ σήμερα εδωσα το 3 φίλη στην ζωή μου ...οκ μπορει να μην είναι το πρώτο αλλα ήταν ο μοναδικος που τον αγαπαω αληθινα και μετα απο 24 μερες σχεσεις φιληθικαμε....είχαμε και οι δύο πολυ αμηχανια.....<3 αλλα ολα εγιναν

  56. Ανώνυμος

    re paidia,edw kai kairogoustarw mia sunomilikh mou.ti na kanw?exw polu anxos.exw mplokarei th skeftomai ka8e stigmh alla den exw to 8arros na ths ta zhthsw.

  57. Ανώνυμος

    shmera tha sinadisw afton pou mu aresei kai tou aresw alla anxonomai to pws 9a to kanw an ton dakgosw? se afth thn periptwsh ti mporw na kanw?

  58. Ανώνυμος

    Πάω στην πρώτη γυμνασίου και μου αρέσει ένας από την τρίτη και νομίζω πως του αρέσω κι εγώ. Στο σχολείο
    στο πάρτι της τσικνοπέμπτης φόρεσε μία γραβάτα που έγραφε single, μου την έδειξε και με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι. Γύρω μας ήταν φίλοι μου φίλοι του και συμμαθητές του. Το είπε μέσα στο χορό και στον χαβαλέ κι εγώ βλακωδώς του είπα όχι. Το μετάνιωσα την ίδια στιγμή αλλά από τότε δεν μπορώ να βγάλω λέξη. Γενικά δεν μιλάμε καθόλου μόνο κοιταζόμαστε. Τι να κάνω??? Ξέρω πως τώρα είναι η δικιά μου σειρά να του μιλήσω και να του πω ότι μου αρέσει αλλά ντρέπομαι πολύ. Δεν ξέρω τι να κάνω!!! Βοήθειαααα!

  59. Ανώνυμος

    ρε παιδιά μ αρεσει ένα αγορι ένα χρόνο μεγαλύτερο μ και δεν ξερω αν του άρεσε εγώ....εχω φάει τρελο κόλλημα και δεν εχω ξαναφιλησειστο στόμα τι να κάνω??? πως να το πλησιασω???

  60. Ανώνυμος

    Δεν είμαι πολύ καλή στις συμβουλές, γιατί βρίσκομαι κι εγώ σε μία κατάσταση λίγο παρόμοια. Αν τον έχεις γνωρίσει προσπάθησε να περνάς περισσότερο χρόνο μαζί του. Αν πάλι δεν τον έχεις γνωρίσει προσπάθησε να του μιλήσεις και να τον γνωρίσεις από κοινούς φίλους ή γνωστούς. Κάποιος θα υπάρχει δε μπορεί.... αν το θέλεις θα βρεις τρόπο. Έγραψα το παραπάνω σχόλιο και σε παρακαλώ δώσε μου και μένα μια απάντηση!!!

  61. Ανώνυμος

    τι να πω στο κοριτσι οτι θελω να φασωθω?

  62. Ανώνυμος

    Ειμαι 13 χρωνων και εχω φιλησει στο στομα ομως φοβαμε μην το μαθουν οι γονεις μου

  63. Ανώνυμος

    Maresei ena agori kai uelo na ton yiliso

  64. Ανώνυμος

    Εχω φιληθει αλα εχω ανχος μαλων επειδη ειμαι 12ετων να του πω οτι θελω νατα φτιαξουμε αυτος με χουφτονει και τριβεται πανω μου

  65. Ανώνυμος

    Είμαι 12 ετών και θέλω να φιλήσω ένα αγόρι...φυσικό είναι στην προεφηβεία είμαι.Προβλέπεται σύντομα,αλλά φοβάμαι πως όταν πάει να με φιλήσει θα φύγω και θα τον στεναχωρήσω.Θα σκέφτεται οτι έγινε ρεζίλι..Αυτό με το να μαι χαλαρή το προσπαθώ,αλλά δεν μου βγαίνει..Το θέμα όμως είναι πως το θέλω τόσο πολύ!Μήπως φοβάμαι γτ δν είμαι και τόσο έμπειρη;Ας μου απαντήσει καποιοςς πλιζζ

  66. Ανώνυμος

    Λογικό είναι...οι περισσοτερες δεν το θελουν...και η λυση ειναι απλη....να την φιλας καπου που να ειστε οι 2 σας

  67. Ανώνυμος

    παιδια το αγορι μ χτες π τα φτιαξαμε πηγε να με φιλησει αλλα εγω τραβηκτικα τ ειπα οτι ντρεπομαι πλ...θα ειναι το πρωτο μ φιλι ....μ ειπε να μην ντρεπομαι ..ομως δεν ξερω τ εχω παθει... :'(
    Μα τι να κανω??????

  68. Ανώνυμος

    σας παρακαλω απαντηστε στο πανω σχολιο!!!πλιζζζ