ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Subscription

You can subscribe to Red Carpet by e-mail address to receive news and updates directly in your inbox. Simply enter your e-mail below and click Sign Up!

Τα 5 πιο HOT Άρθρα!

    Αναγνώστες

Πρόσφατα Σχόλια


    Βρειτε εδω ολα τα αρθρα!

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

8 μικρά αθώα ψεματάκια στο πρώτο ραντεβού! 0 σχόλια

 Eleven Little White Lies People Tell on DatesΣίγουρα έρχονται στιγμές που όλοι λέμε κάποια ψέματα.Πόσα από αυτά τα μικρά αθώα ψεματάκια έχετε πει και σεις οι ίδιοι στα ραντεβού σας;

1.Δεν τσεκάρω ποτέ το Facebook!
Τι σημαίνει: Φυσικά και το τσεκάρω και δεν θέλω να μάθεις πως ήδη έχω ψάξει για σένα!

2.Είναι το πρώτο μου ραντεβού μέσω ίντερνετ
Τι σημαίνει: Έχω βγει τουλάχιστον 3-4 ραντεβού, αλλά δεν είναι ανάγκη να το γνωρίζεις!




3.Δεν ψάχνω για κάτι σοβαρό τώρα
Τι σημαίνει: Τρομοκρατούμαι και μόνο στην σκέψη να είμαι μαζί σου, αλλά προσπαθώ να το παίξω άνετη


4.Όχι ευχαριστώ είναι μια χαρά να πάω σπίτι μόνη μου
Τι σημαίνει: Προτιμώ να περπατήσω μέχρι το σπίτι με τα πόδια, παρά να συνεχιστεί κι άλλο αυτό το ραντεβού


5.Ακούω όλα τα είδη μουσικής
Τι σημαίνει: Είμαι λίγο ανασφαλής με το γούστο μου στη μουσική για να στο πω από τώρα.


6.Ήμουν το πιο κοινωνικό άτομο στο σχολείο
Τι σημαίνει: Δεν ήμουν , απλά θέλω να σε εντυπωσιάσω.


7.Είναι μια χαρά να πληρώσει ο καθένας τα μισά λεφτά
Τι σημαίνει: Δεν θα ξαναβγώ ραντεβού με τσιγκούνη!


8.Ναι, έχω έρθει εδώ ελάχιστες φορές
Τι σημαίνει: Εδώ φέρνω όλα τα ραντεβού μου, είναι το καταφύγιο μου!








Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

Leave a reply

0 σχόλια for "8 μικρά αθώα ψεματάκια στο πρώτο ραντεβού!"