ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Subscription

You can subscribe to Red Carpet by e-mail address to receive news and updates directly in your inbox. Simply enter your e-mail below and click Sign Up!

Τα 5 πιο HOT Άρθρα!

    Όλα τα άρθρα στο e-mail σας

    Αναγνώστες

Πρόσφατα Σχόλια


    Βρειτε εδω ολα τα αρθρα!

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Έχασε το ενδιαφέρον του για μένα ή μήπως με απατά; 1 σχόλια

Το παρακάτω αποτελεί γράμμα αναγνώστριας η οποία ζήτησε να δημοσιευτεί για να μοιραστεί τον προβληματισμό της μαζί σας και να της προταθούν λύσεις.Παρατίθεται αυτούσιο:

"Αγαπητή Λένα, 

Έχω σχέση με τον Γ. εδώ και 3 χρόνια.Στην αρχή το σεξ ήταν κομμάτι της καθημερινότητάς μας και η συχνότητά του σχεδόν κάθε μέρα παρά μέρα.Το τελευταίο όμως διάστημα έχει χάσει το σεξουαλικό του ενδιαφέρον για εμένα.Το σεξ έχει περιοριστεί σε 2 φορές τον μήνα και αυτό μόνο αν τον παρακινήσω εγώ.Δοκίμασα τα πάντα για να προκαλέσω το ερωτικό του ενδιαφέρον: σέξι ρούχα, αρώματα, έκανα εγώ το πρώτο βήμα,και ότι άλλο μπορούσα να σκεφτώ για να αποκτήσουμε μία φυσιολογική σεξουαλική ζωή και πάλι.Αυτός μου λέει πως δεν είναι τίποτα απλά είναι κουρασμένος και απογοητευμένος από την όλη κατάσταση (εννοώντας τα οικονομικά και την κρίση ) γι'αυτό δεν έχει την ίδια όρεξη με πριν, αλλά εγώ πιστεύω ότι κάτι έχει αλλάξει μέσα του για εμένα και δεν θέλει να κάνουμε πλέον σεξ ή ακόμα χειρότερα: κάνει σεξ αλλού!Φοβάμαι να τον ρωτήσω ευθέως τι από τα δύο ισχύει, γιατί αν είμαι λάθος και έχω παράλογες υποψίες θα γίνει έξαλλος μαζί μου, και από την άλλη δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να διαχειριστώ σωστά την κατάσταση αν μου πει ότι με απατά ή με έχει βαρεθεί.Πιστεύω ότι θα χάσω την γη κάτω από τα πόδια μου.Δεν ξέρω τι να κάνω.Τον αγαπώ τόσο πολύ...Σας παρακαλώ βοηθήστε με...

Μαρία"

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

Leave a reply

1 σχόλια for "Έχασε το ενδιαφέρον του για μένα ή μήπως με απατά;"

  1. Ανώνυμος

    ο χρονος θα δηξη απο μονος του