ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Subscription

You can subscribe to Red Carpet by e-mail address to receive news and updates directly in your inbox. Simply enter your e-mail below and click Sign Up!

Τα 5 πιο HOT Άρθρα!

    Όλα τα άρθρα στο e-mail σας

    Αναγνώστες

Πρόσφατα Σχόλια


    Βρειτε εδω ολα τα αρθρα!

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να βελτιωθείς στο σεξ, κόβωντας τις κακές συνήθειες 0 σχόλια


sex bomb
Νιώθεις τις αντοχές σου να σε προδίδουν κατα τη διάρκεια του σεξ; Αναπολείς τις παλιές καλές εποχές που οι επιδόσεις σου ήταν τέλειες; Χρειαζεσαι μια περαιτέρω βελτίωση; Μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σου και κόβωντας ορισμένες κακές συνηθειες, μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική σου ζωή και να λύσουν κάποια προβλήματα, όπως τη στυτική δυσλειτουργία. Η σωστή σεξουαλική λειτουργία εξαρτάται από ένα υγιές καρδιαγγειακό σύστημα και απο την καλή γενική υγεία.

1. Κόψε το κάπνισμα

Μην περιμένεις να έχεις αντοχές στο σεξ όταν το ασανσερ έχει γίνει ο καλύτερός σου φίλος. επειδή απο τον πρώτο όροφο σου έχει βγεί η γλώσσα εξω. Κόψε το τσιγάρο. Όχι μονο για το σεξ αλλα και για χίλιους άλλους λόγους. Για να σε ταρακουνήσω ακόμα πιο πολύ, η νικοτίνη του καπνού είναι ένα ισχυρό αγγειοσυσταλτικό. Στενεύει τα αιμοφόρα αγγεία και μπορεί να προκαλέσει βλάβη στις αρτηρίες και τις φλέβες. Τα μικρά αιμοφόρα αγγεία στο πέος είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και μπορούν να πάθουν ζημιά. Το κάπνισμα έχει αρνητική επίδραση στη σεξουαλική σου ζωή.

2. Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου

Δεν χρειάζεται να βγείς να ψάχνεις για γυμναστήρια. Φόρεσε τη φόρμα που είναι ξεχασμένη σε κάποιο ντουλάπι και βγές για τρέξιμο. Για να γίνω πιο πειστικός, σύμφωνα με πρόσφατες ερευνες, το τρέξιμο είναι πιο αποτελεσματικό απο το βιάγκρα. Η άσκηση ρουτίνας κρατά το καρδιαγγειακό σύστημα υγιές, σημαντικό για την λίμπιντο και τις στύσεις.

3. Μείωσε το στρες

Το καταλαβαίνω, οι καιροί έχουν γίνει ιδιαίτερα δύσκολοι λόγω των οικονομικών προβλημάτων, ανεργίας κτλ. Όλα αυτά έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη σεξουαλική ζωή. Το αγχος είναι ένας σιωπηλος δολοφόνος, χειρότερο κατα κάποιο τρόπο και απο τις καρδιακές παθήσεις.

4. Αύξησε τον χρόνο του ύπνου

Η έλλειψη ύπνου συνδέεται με τη στυτική δυσλειτουργία. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, απελευθερώνονται ευεργετικές ορμόνες. Αν λοιπόν ο ύπνος διακόπτεται λόγω του στρες, φαρμάκων ή άλλων παραγόντων, τότε επηρεάζεται η διάθεση. Προσπάθησε να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση για να βελτιώσεις τη σεξουαλική σου ζωή.

5. Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ

Δύο ποτήρια την ημέρα είναι αρκετά. Κρατώντας την κατανάλωση του αλκοόλ σε ένα μέτριο επίπεδο, προστατεύεσαι από διάφορες ασθένειες και δεν αυξάνει το άγχος. 

6. Περιόρισε τους καφέδες

Η καφεΐνη είναι ένα αγγειοσυσταλτικό, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στη ροή του αίματος. Ενώ δεν υπάρχει καμία οριστική απόδειξη που συνδέει την καφεΐνη με τη στυτική δυσλειτουργία, μπορεί να περιορίσει τα αιμοφόρα αγγεία. 

7. Φάε υγιεινά

Μια διατροφή πλούσια σε πολύχρωμα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά φρούτα και λαχανικά όπως πορτοκάλια, φράουλες, δαμάσκηνα, βατόμουρα, μπανάνες, μήλα, σπανάκι, κόκκινες πιπεριές, μελιτζάνες, μπρόκολο, ντομάτες κτλ. αυξάνει τη λίμπιντο και βοηθάει στη βελτίωση της σεξουαλικής σου ζωής.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

Leave a reply

0 σχόλια for "Πώς να βελτιωθείς στο σεξ, κόβωντας τις κακές συνήθειες"