ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Subscription

You can subscribe to Red Carpet by e-mail address to receive news and updates directly in your inbox. Simply enter your e-mail below and click Sign Up!

Τα 5 πιο HOT Άρθρα!

Πρόσφατα Σχόλια


    Βρειτε εδω ολα τα αρθρα!

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Σημάδια που φωνάζουν... "Σε θέλω!" 0 σχόλια

Οι γυναίκες δύσκολα μπορούν να διαβαστούν. Αλλά μερικές φορές εκπέμπουν κάποια σήματα που φωνάζουν «σε θέλω!». Αν εντοπίσετε μερικά από τα παρακάτω σημάδια τότε πρέπει να κάνετε την κίνησή σας.


1. Χρησιμοποιώ το μικρό σου όνομα.
Σε αποκαλώ με το μικρό σου όνομα αντί με το ψευδώνυμο γιατί δεν είμαι σαν τους φίλους σου και δεν σκοπεύω να γίνω.

2. Φοράω λιπ γκλος. 
Βάζω λιπ γκλος συχνά, αλλά όχι όταν είσαι παρών.

3. Τρίβω τα χείλη μου. 
Τρίβω τα χείλη μου μεταξύ τους, όταν είσαι παρών.

4. Είμαι στην άκρη του καθίσματος μου. 
Κάθομαι στην άκρη του καθίσματός μου.

5. Μιλάω μαζί σου στα γενέθλια μου. 
Είναι τα γενέθλια μου και μιλάω μαζί σου για δέκα λεπτά από τη στιγμή που μου πρόσφερες ποτό.

6. Ο τρόπος ομιλίας μου μεταβάλλεται. 

7. Μιλάω μαζί σου ενώ καπνίζεις. 
Εγώ δεν έχω καπνίσει ακόμα αλλά μιλάω μαζί σου.

8. Σε αγγίζω.
 Σε αγγίζω (για οποιοδήποτε λόγο) περισσότερες από μία φορές.

9. Γελάω όταν δεν υπάρχει κάποιο αστείο. 
Γελάω συχνά και νευρικά εν μέσω σοβαρής συζήτησης.

10. Σε πλησιάζω για να σου μιλήσω. 
Φωνάζω στο αφτί σου, γιατί "είναι τόσο δυνατά εδώ, δεν μπορώ να σε ακούσω!" 

11. Λέω το όνομά σου. 
Χρησιμοποιώ το όνομά σου συχνά στη συζήτηση.

12. Σε συγκρίνω με κάποιον διάσημο.
Σου λέω πως μοιάζεις με κάποιο διάσημο, που σημαίνει πως ο διάσημος και εσύ, μου αρέσετε αρκετά.

13. Σε έχω επιλέξει από ένα μέρος γεμάτο άντρες.
Το μέρος είναι γεμάτο άντρες αλλά εγώ μιλάω μόνο μαζί σου.

14. Αγνοώ το κινητό μου. 
Το κινητό μου χτυπάει διαρκώς αλλά εγώ απορρίπτω κάθε κλήση.

15. Προσπαθώ να μάθω αν έχεις κοπέλα.
Χρησιμοποιώ τακτικές ψαρέματος για να διαπιστώσω αν υπάρχει κάποια γυναίκα στη ζωή σου.

16. Τονίζω το ταλέντο σου σε κάτι.

17. Αλλάζω εμφάνιση αρκετές φορές την ήμερα.
Όταν βγούμε για ποτό, φοράω άλλα ρούχα, παπούτσια και κρατάω άλλη τσάντα από νωρίτερα που είχαμε βγει.

18. Μιλάω για τα ενδιαφέροντά σου.

19. Είμαι στην τουαλέτα για πολλή ώρα. 
Είμαι στην τουαλέτα για παραπάνω από τρία λεπτά.

20. Ρωτάω αν θέλεις να δοκιμάσεις από το ποτό μου. 
Εύχομαι να μοιραστούμε περισσότερα από ένα ποτο.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

Leave a reply

0 σχόλια for "Σημάδια που φωνάζουν... "Σε θέλω!""